Anna Czyż - Coach, trener umiejętności psychospołecznych, psycholog. Prowadziła szkolenia i warsztaty związane w rozwojem w Polsce oraz krajach Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Bułgaria, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan). Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

O mnie


Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Laboratorium Psychoedukacji oraz Szkoły Treningu Warsztatu Psychologicznego INTRA.
Prowadzę zajęcia dla studentów na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i współpracuję z firmą szkoleniową High5 Training Group. Współpracowałam z Uczelnią Łazarski.

Jestem akredytowanym Konsultantem Insights Discovery™. Posiadam wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji, szkoleń, administracji personalnej.
Prowadziłam szkolenia i współpracowałam z wieloma międzynarodowymi koncernami i firmami m.in. Aviva, Compensa, Lotos, Bosch, Ruuki, RWE Polska, Siemens, Ikea, Soudal Sp. z o.o i Soudal Services, Lantmannen Unibake Poland, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Urząd Gminy Ochota.

Moje zainteresowania to literatura piękna, podróżowanie i odkrywanie nowych, ciekawych miejsc świata, ładowanie akumulatorów podczas zumby, kultura i muzyka półwyspu iberyjskiego, a dla zdrowia tygodniowo przepływam kilka kilometrów.

Na sali szkoleniowej spędziłam ponad 1000 godzin z ludźmi w różnych krajach, kulturach i językach. Dzięki swojej otwartości, dynamice działania, zaangażowaniu prowadzę zajęcia, które uczą, rozwijają, pokazują nowe możliwości. I najważniejsze są ciekawym i zapamiętanym doświadczeniem życiowym.

Warsztaty

Przykłady prowadzonych szkoleń i warsztatów:
  • Zarządzanie zespołami (Efektywna komunikacja w biznesie, Asertywność managera, Budowanie zespołów, Motywowanie zespołów, Coaching managerski, Delegowanie zadań, Autoprezentacja managerska etc.)
  • Zarządzania zasobami ludzkimi (Mistrzowska rekrutacja, Rekrutacja i selekcja personelu, Techniki skutecznego oceniania personelu, Motywowanie personelu etc.)
  • Sprzedażowe ( Wizyta handlowa, Badanie potrzeb klienta, Pokonywanie obiekcji u klienta, Komunikacja z klientem etc.)